مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-15اقتصادي

اعلام آمادگی ایران برای گسترش همکاری های فناورانه صنعت گاز با روسیه


ایران آماده همکاری ها برای تبادلات فناورانه و اقلام ساخته شده صنعت گاز ازسوی متخصصان ایرانی با کشورهای دوست به ویژه روسیه است.

- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ایران آماده همکاری ها برای تبادلات فناورانه و اقلام ساخته شده صنعت گاز ازسوی متخصصان ایرانی با کشورهای دوست به ویژه روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید چگنی امروز در نشست سالانه مجمع گاز روسیه که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: باعث افتخار است که به عنوان معاون وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این همایش سخنرانی می کنم.

وی افزود: این نشست در زمانی برگزار می شود که شرایط منطقه ای و جهانی در بعد انرژی هم به دلایل فرآیندی و هم با پیشران تمایلات یکجانبه بعضی از کشورها وارد عصر ی تازه می شود که هرچند ما را با چالش های جدی روبه رو می کند، اما به این معنا نیست که در شرایطی نامناسب قرار داریم، بلکه بر عکس، ما در شرایطی قرار داریم که می توانیم با اتخاذ تصمیم های مناسب از طریق ایجاد و تقویت ساختارها و سازوکارهای همکارگرا، فرصت های تازه، خلاقانه و سودبخشی را در زمینه های مختلف با یکدیگر در مقابل تهدیدها و چالش های نوظهور ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: اکنون که شواهد نشان از وجود اراده و تمایل های همکاری گرا ناشی از چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ایران برای گسترش همکاری های فناورانه صنعت گاز با روسیه

اعلام آمادگی ایران برای گسترش همکاری های فناورانه صنعت گاز با روسیه