مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-10پزشكي

پلمب 4 مرکز غیرمجاز مداخله گر درمان در سمنان


مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پلمب چهار مرکز غیرمجاز به دلیل دخالت در امر درمان در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سحر سعدالدین، مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: چهار مرکز غیرمجاز در این استان به دلیل دخالت در امر درمان توسط اداره نظارت بر درمان این دانشگاه پلمب شد.

وی بیان کرد: در بازدیدهای انجام شده توسط گروه کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، یک مرکز غیرمجاز لیزر پوست، یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات پرستاری و یک مرکز ارائه خدمات ماساژ به دلیل دخالت در امر درمان توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار پلمب شد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: همچنین یک مرکز غیرمجاز حجامت و زالودرمانی به دلیل دخالت در امر درمان توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان پلمب شد.

سعدالدین ضمن تشکر از زحمات کارشناسان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان های گرمسار و آرادان در برخورد با مراکز غیرمجاز زیبایی و مراکزی که به دخالت در امر درمان می پردازند، گفت: مردم هم استانی می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 مرکز غیرمجاز مداخله گر درمان در سمنان

پلمب 4 مرکز غیرمجاز مداخله گر درمان در سمنان