مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-11حوادث

دستگیری عامل مزاحمت برای دانشجویان در واجارگاه رودسر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار حسین حسن پور با بیان اینکه مقابله با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، - جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت برای دانشجویان در بخش واجارگاه شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار حسین حسن پور با بیان اینکه مقابله با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

وی افزود: در پی تماس تلفنی مسؤولان حراست خوابگاه دانشجویی شهر واجارگاه با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان رودسر مبنی بر ایجاد مزاحمت فردی برای دانشجویان در مسیر دانشگاه به خوابگاه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به حضور مأموران انتظامی در محل و دریافت مشخصات ظاهری فرد مزاحم تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته متهم 19 ساله این پرونده پس از شناسایی با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد که وی در تحقیقات پلیس به چند مورد مزاحمت برای دانشجویان اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل مزاحمت برای دانشجویان در واجارگاه رودسر

دستگیری عامل مزاحمت برای دانشجویان در واجارگاه رودسر