مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-21سياسي

حضور گسترده مردم گلستان در دیدار مردمی رییس جمهور


مردم سراسر استان گلستان امروز با حضور گسترده خود در مصلی گرگان بی صبرانه منتظر سخنرانی رییس جمهور و دیدار مردم وی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مردم سراسر استان امروز از اول صبح و ساعت ها قبل از حضور رییس جمهور در مصلی گرگان، در مصلی حضور پیدا کردند به گونه ای که خیابان های اطراف مصلی گرگان مملو از جمعیت مردم برای حضور در مصلی بود.

مردم اقشار مختلف از قومیت ها و مذاهب مختلف با حضور خود در مصلی، استقبال بی نظیر خود را نسبت به رییس دولت سیزدهم ابراز کردند.

  زن، مرد، پیر و جوان از هر قشر و قومیت از محرومترین و دورترین نقطه استان در این دیدار حضور دارند، قرار است تا دقایقی دیگر رییس جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی، در مصلی گرگان حضور یافته و ضمن دیدار مردمی سخنرانی کند.

گفتنی است رییس جمهور به همراه 100 تن از وزرا و معاونین رییس جمهور از طریق فرودگاه شهدای گرگان وارد استان گلستان شدند.

افتتاح و بهره برداری از طرح های اقتصادی، عمرانی و زیربنایی، دیدار با علمای اهل سنت، نخبگان و حضور در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های دو روزه رییس جمهور است.

بیش از 26 هزار میلیارد تومان پروژه های عمرانی و هشت هزار و 700 میلیارد تومان از طرح های اقتصادی مختلف استان در این سفر به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده مردم گلستان در دیدار مردمی رییس جمهور

حضور گسترده مردم گلستان در دیدار مردمی رییس جمهور