مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:562023-12-21اقتصادي

سومین کارخانه کاغذ کشور در تویسرکان افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین افشاری ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در سالن جلسات فرمانداری با تقدیر از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات اظهار کرد: بانک های تویسرکان در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، فرزندآوری، جوانی جمعیت و ازدواج پیشرو هستند و گله مندی متقاضیان نسبت به سایر شهرستان ها از حوزه بانکی در این شهرستان کمتر است.

وی با بیان اینکه اولویت تویسرکان همچنان استفاده از سرمایه های بخش خصوصی است افزود: تسهیلات به افرادی که تمکن مالی ندارند ولی خلاقیت و اهلیت لازم را برای ایجاد کسب و کار دارند، در دستور کار قرار دارد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه کارخانه مهان کاغذ از طرح های بزرگ در حال احداث در شهرستان بود که طی دو ماه گذشته به نتیجه رسید افزود: این کارخانه سومین کارخانه تولید کاغذ کشور به لحاظ بزرگی است و ارزش روز آن حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه فعلا صاحب این کارخانه بخشی از تخصص مورد نیاز را از خارج تامین کرده و بخشی از اشتغال آن هم از تویسرکانی ها استفاده شده است افزود: تلاش بر این است افتتاح کارخانه مهان کاغذ با حضور یکی از مقامات ارشد انجام شود در صورتی که سفر رییس جمهور زودتر اتفاق بیفتد قبل از دهه فجر این پروژه را پیشنهاد خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کارخانه کاغذ کشور در تویسرکان افتتاح می شود

سومین کارخانه کاغذ کشور در تویسرکان افتتاح می شود