مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-13سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز علوم و فنون لیزر ایران با فولاد مبارکه


در جریان سفر امروز محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی به استان اصفهان، تفاهم نامه همکاری میان شرکت فولاد مبارکه و مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران به امضا رسید.

- در جریان سفر امروز محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی به استان اصفهان، تفاهم نامه همکاری میان شرکت فولاد مبارکه و مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این تفاهم نامه که به امضای محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه و مدیرعامل مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران رسید، قرار است همکاری ها در زمینه بازسازی و بهسازی ماشین آلات و تجهیزات لیزری انجام گیرد.

همکاری و تعامل دو مجموعه و استفاده از ظرفیت ها با بهره گیری از دانش بومی، آموزش نیروی متخصص مورد نیاز دو مجموعه و برگزاری دوره های آموزشی در امور لیزرهای صنعتی از دیگر موارد مطرح شده برای امضای این تفاهم نامه بوده است.

گفتنی است امروز (چهارشنبه)،22 آذرماه و در جریان بازدید محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، پروژه جایگزینی لیزر فیبری بومی سازی شده با لیزر گازی در این مجموعه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز علوم و فنون لیزر ایران با فولاد مبارکه

امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز علوم و فنون لیزر ایران با فولاد مبارکه