مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-23اقتصادي

وضعیت جوی علت اصلی کاهش عرضه گوجه فرنگی


مدیرکل دفتر گیاهان جالیزی وزارت جهاد کشاورزی: کاهش عرضه گوجه فرنگی در بازار به دلیل شروع فصل سرما و افزایش بارندگی ها و تاخیر در برداشت محصول و همچنین مشکلات در سیستم حمل و نقل است؛ - در عین حال در زمان بارندگی ها امکان برداشت محصول وجود ندارد.

مدیرکل دفتر امور سبزی و گیاهان جالیزی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تولید گوجه فرنگی طبق روال انجام می شود و کمبودی در این زمینه نداریم، گفت: کاهش عرضه به دلیل بارندگی ها بوده و قیمت ها به زودی متعادل می شود.

حسین اصغری در گفت وگو با ایرنا درباره افزایش قیمت گوجه فرنگی، افزود: کاهش عرضه گوجه فرنگی در بازار به دلیل شروع فصل سرما و افزایش بارندگی ها و تاخیر در برداشت محصول و همچنین مشکلات در سیستم حمل و نقل است؛ در عین حال در زمان بارندگی ها امکان برداشت محصول وجود ندارد.

مدیرکل دفتر امور سبزی و گیاهان جالیزی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به سطح زیرکشت محصول، تولید گوجه فرنگی به میزان کافی است و نسبت به سال گذشته کاهشی نداشته است و تقریباً به میزان سال گذشته تولید داریم.

وی با بیان اینکه محصول گوجه فرنگی قابلیت انبارداری ندارد و باید به شکل تازه خوری مصرف شود، تصریح کرد: گوجه فرنگی از محصولاتی است که به دلیل تازه خوری در مدت زمان کوتاهی پس از برداشت باید به بازار عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جوی علت اصلی کاهش عرضه گوجه فرنگی

وضعیت جوی علت اصلی کاهش عرضه گوجه فرنگی