مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-13حوادث

اجرای مانور ویژه در شوش و پلمب 8 پلاک قرمز/ مهر و موم 25 خانه دودی و دستگیری 60 نفر


شهردار منطقه 15 از اجرای مانور ویژه در محله شوش خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته، 8 پلاک قرمز و خطر آفرین در این محله پلمب و حدود 60 نفر از فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر در این مانور دستگیر شدند.

- شهردار منطقه 15 از اجرای مانور ویژه در محله شوش خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته، 8 پلاک قرمز و خطر آفرین در این محله پلمب و حدود 60 نفر از فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر در این مانور دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیری در این مورد افزود: با همراهی و مشارکت محمدحسین جعفری معاون دادستان تهران، سردار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت ، سرهنگ نادری سر کلانتر هفتم، سرهنگ بهرامی سر کلانتر ششم، سرهنگ باباپور رییس پلیس مواد مخدر تهران، سرهنگ محمدپور جانشین یگان امداد پایتخت، سرهنگ گودرزی رییس کلانتری 159، سرهنگ دهقان رییس پلیس مواد مخدر پایگاه هفتم و گودرزی شهردار ناحیه یک نسبت به پلمب 8 پلاک قرمز و تخریب بناهای غیرمجاز این پلاک ها اقدام شد.

شهردار منطقه 15 با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه گفت: منطقه 15 یکی از وسیع ترین مناطق سطح شهرتهران است که به لحاظ تمرکز اصنافی نظیر اوراقچی های محدوده شوش و صنوف وابسته به ضایعات، محل مناسبی جهت استقرار و بیتوته افراد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور ویژه در شوش و پلمب 8 پلاک قرمز/ مهر و موم 25 خانه دودی و دستگیری 60 نفر

اجرای مانور ویژه در شوش و پلمب 8 پلاک قرمز/ مهر و موم 25 خانه دودی و دستگیری 60 نفر