مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 23:412023-11-23سياسي

تحلیل جانشین سازمان اطلاعات سپاه از جنگ غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار سرتیپ مهدی سیاری شامگاه پنجشنبه در تجمع بسیجیان استان خراسان رضوی در مسجد المهدی مشهد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی قوی ترین شبکه اطلاعاتی در دنیا را دارد و حالا توسط مقاومت مردم در غزه ضربه فنی شده است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی با مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های اطلاعاتی دنیا از جریان حماس با دست خالی شکست خورده است.

جریان حماس در فاصله مرز اسراییل و غزه که یک کیلومتر است، 9 لایه پیچیده اطلاعاتی را شکسته و این جنگ را علیه تل آویو آغاز کرده است به طوری که رهبرانقلاب فرمودند: اسراییل طوری ضربه فنی شد که دیگر امکان ترمیم هم ندارد.

شکست راهبردی آمریکا و اسراییل با هیچ اقدام تاکتیکی جبران نمی شود سردار سیاری در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی بمباران مردم بی دفاع غزه را شروع کرده اما امروز شکست راهبردی تحمیلی به آمریکا و اسراییل با هیچ اقدام تاکتیکی قابل جبران نیست.

به گفته معاون سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برنامه تل آویو خالی کردن بخش شمالی غزه و تقسیم جمعیت فلسطینی آن بین کشورهای عربی منطقه بود اما بعد از این اقدام کشورهای عربی دست رد به سینه آمریکا و اسراییل و انگلیس زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل جانشین سازمان اطلاعات سپاه از جنگ غزه

تحلیل جانشین سازمان اطلاعات سپاه از جنگ غزه