مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-19ورزشي

بنی تمیم: با غرض علیه یا به سود کسی قدم برنداشته ایم


کنار خانواده بزرگ بوکس استان برای میزبانی های آسیایی و بین المللی و نیز کمک به زیرساخت ها هستیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: کنار خانواده بزرگ بوکس استان برای میزبانی های آسیایی و بین المللی و نیز کمک به زیرساخت ها هستیم.

حمید بنی تمیم در مجمع انتخاب رییس هیات بوکس خوزستان که امروز (سه شنبه 28 آذر) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مجامع به خاطر پیچیدگی ها برای ما تنش زا هستند اما خدا را شاهد می گیرم که در روند برگزاری مجامع استان خوزستان با قصد و غرض علیه یا به سود کسی قدم برنداشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی ادامه داد: وقتی روند برگزاری مجامع به درازا می کشد، اختلافات و تنش ها نیز بیشتر می شود، ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان این آمادگی را دارد که هر دستگاه نظارتی اگر ابهامی در خصوص روند برگزاری مجامع برایش وجود دارد، پاسخگو باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درباره انتقاد یکی از کاندیداهای مجمع هیات بوکس خوزستان نسبت به انتخاب سرپرست برای این هیات، گفت: طبق آیین نامه مدیران کل ورزش و جوانان این اجازه را دارند که برای هیات های ورزشی سرپرست انتخاب و این سرپرست را به فدراسیون معرفی کنند و اگر فدراسیون با شخص معرفی شده موافقت کرد به عنوان سرپرست تا زمان برگزاری مجمع در هیات ورزشی مشغول به فعالیت می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنی تمیم: با غرض علیه یا به سود کسی قدم برنداشته ایم

بنی تمیم: با غرض علیه یا به سود کسی قدم برنداشته ایم