مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-30سياسي

آبیک میزبان «9 مسافر بهشتی» می شود


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک از برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای استقبال و تشییع 9 شهید گمنام در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، جلسه ستاد بزرگداشت شهدای گمنام ظهر امروز در سالن جلسات دفتر امام جمعه شهرستان آبیک با حضور حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه شهرستان آبیک، حجت اله مددخانی فرماندار آبیک، سرهنگ مهدی علی زمانی فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک و دیگر مسوولان برگزار شد.

در این رابطه سرهنگ مهدی علی زمانی فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تحویل پیکر مطهر هشت شهید گمنام در ساعت 14 روز یکشنبه 19 آذر ماه اظهار کرد: مراسم استقبال از هشت شهید گمنام از ساعت 15 بعد از ظهر این روز در لاین جنوبی میدان سرلشگر شهید ایرج عیوضی آغاز و تشییع این عرشیان آسمانی تا مسجد ولی عصر (عج) و تا نماز مغرب و عشا ادامه دارد که در طول مسیر موکب های مختلف پذیرایی، فرهنگی و.

برپا می شود.

وی افزود: پس از نماز مغرب و عشا مراسم سخنرانی ، مداحی و وداع با شهدای گمنام برگزار و سپس پیکرهای مطهر شهدا به شهر الوند منتقل و تدفین آنها در شهرهای مختلف استان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیک میزبان «9 مسافر بهشتی» می شود

آبیک میزبان «9 مسافر بهشتی» می شود