مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-21بين الملل

رسانه عبری اسامی 3 اسیر فلسطینی که حماس بر آزادی آن ها تاکید دارد، فاش کرد


روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت سه اسیر فلسطینی هستند که جنبش حماس بر آزادی آن ها در قرارداد آتی تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی تاکید دارد.

- روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت سه اسیر فلسطینی هستند که جنبش حماس بر آزادی آن ها در قرارداد آتی تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک روزنامه عبری نوشت جنبش حماس به فردای جنگ و روابط خود با جنبش فتح و دیگر گروه های فلسطینی می اندیشد و اصرار دارد که قرارداد آتی تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی شامل سه نفر از اسرای برجسته فلسطینی یعنی مروان البرغوثی ، احمد سعدات و عبدالله البرغوثی باشد.

یدیعوت آحارونوت در ادامه نوشت لیست حماس شامل اسامی بزرگی است که می توانند چهره تشکیلات خودگردان را تغییر دهند؛ در راس این چهره ها مروان البرغوثی، از رهبران جنبش فتح است که به پنج حبس ابد و 40 سال حبس محکوم شده است.

برخی نهادهای حقوقی فلسطینی اوایل هفته گزارش کردند که سرویس امنیت رژیم صهیونیستی البرغوثی را از زندان عوفر منتقل کرده و او را به سلول انفرادی در مکانی نامعلوم فرستاده است.

آحارونوت در ادامه نوشت، نام بعدی که حماس بر آزادی اش تاکید دارد، احمد سعدات، دبیرکل جبهه مردمی فلسطین و مغز متفکر عملیات ترور رحبعام زییفی وزیر صهیونیست در سال 2001 است که رژیم صهیونیستی حاضر نشد در توافق ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری اسامی 3 اسیر فلسطینی که حماس بر آزادی آن ها تاکید دارد، فاش کرد

رسانه عبری اسامی 3 اسیر فلسطینی که حماس بر آزادی آن ها تاکید دارد، فاش کرد