مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-09پزشكي

پلمب مرکز ماساژ و لیزر پوست + جزییات


مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پلمب چهار مرکز غیرمجاز به دلیل دخالت در درمان، توسط اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد.

- ایسنا نوشت: دکتر سحر سعدالدین امروز (شنبه، 18 آذر ماه) توضیح داد: در بازدیدهای انجام شده توسط گروه کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، یک مرکز غیرمجاز لیزر پوست، یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات پرستاری و یک مرکز ارائه خدمات ماساژ به دلیل دخالت در امر درمان توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار پلمب شدند.

او ادامه داد: یک مرکز غیرمجاز حجامت و زالودرمانی به دلیل دخالت در امر درمان توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان پلمب شد.

وی با تقدیر از کارشناسان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان های گرمسار و آرادان در برخورد با مراکز غیرمجاز زیبایی و مراکزی که به دخالت در امر درمان می پردازند، گفت: هم استانی ها می توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه های درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در امر درمان های پزشکی را به سامانه 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شبکه های بهداشت و درمان شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب مرکز ماساژ و لیزر پوست + جزییات

پلمب مرکز ماساژ و لیزر پوست + جزییات