مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 11:212023-12-13ورزشي

سازماندهی 107 تیم فوتبال و فوتسال در استان اردبیل


رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: 107 تیم فوتبال و فوتسال در مرکز استان و شهرستان های تابعه سازماندهی شده و لیگ باشگاهی و مسابقات رسمی در تمامی رده های سنی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع سالانه هیئت فوتبال استان که با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل در واقع یکی از استان های فوتبال خیز کشور بوده و علی رغم نبود تیم لیگ برتری از این استان، طرفداران فوتبال با شور و نشاط خاصی این ورزش را دنبال می کنند.

وی با قدردانی از شهرداری و شورای شهر اردبیل به منظور حمایت و احیا تیم فوتبال شهرداری، گفت: خوشبختانه فعالیت ورزش فوتبال در استان اردبیل روند صعودی داشته و امیدواریم با حمایت های صورت گرفته از طرف مسؤولان استان شاهد پیشرفت روزافزون باشیم .

رییس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: در سال 1401 - 1402، در سطح استان اردبیل 60 تیم فوتبال و 47 تیم فوتسال سازماندهی شده است که لیگ باشگاه های استان را در تمامی رده های سنی برگزار می کنیم.

برگزاری 3 هزار مسابقه رسمی فوتبال و فوتسال نوتاش تصریح کرد: 356 بازی رسمی در لیگ باشگاه های استان و در کل حدود 3 هزار مسابقه رسمی فوتبال و فوتسال تا به امروز برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی 107 تیم فوتبال و فوتسال در استان اردبیل

سازماندهی 107 تیم فوتبال و فوتسال در استان اردبیل