مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-20سياسي

افسران مبارزه با جنگ رسانه ای، خبرنگاران هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: افسران مبارزه با جنگ رسانه ای، خبرنگاران هستند و باید هر فردی خودش را سرباز خط مقدم رسانه بداند.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: افسران مبارزه با جنگ رسانه ای، خبرنگاران هستند و باید هر فردی خودش را سرباز خط مقدم رسانه بداند.

بهنام نظری، 29 آذر ماه در آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی اظهار کرد: امروز یکی از دغدغه های ما این است که رسانه در مسیر صداقت و راستی حرکت کند.

امروز هزاران نفر در غزه به شهادت رسیده اند ولی خبرگزاری های غربی کمتر به آن پرداخته اند.

وی افزود: این موضوع را مقایسه کنید با تعداد اخبار و دروغ هایی که در رابطه با مرحومه مهسا امینی منتشر کردند و باعث شدند چند ماه کشور به آشوب کشیده شود و نیروهای امنیتی ما به شهادت برسند.

نظری با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون در اوج اقتدار امنیتی و نظامی است گفت: ما سد محکمی در برابر دشمن در تمامی حوزه ها ایجاد کرده ایم و اگر بخواهد نفوذی صورت گیرد از طریق فضای مجازی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز جنگ ما در حوزه رسانه است تصریح کرد: باید واقعیت را بپذیریم که در این زمینه از دشمن عقب هستیم و باید کار کنیم چراکه اگر نپذیریم ضربه خواهیم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسران مبارزه با جنگ رسانه ای، خبرنگاران هستند

افسران مبارزه با جنگ رسانه ای، خبرنگاران هستند