مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-25سياسي

برگزاری دوره آموزش «ایمنی بنادر ماهیگیری» در شیلات هرمزگان


مدیرکل شیلات استان هرمزگان از برگزاری دوره آموزش تئوری و عملی «ایمنی بنادر ماهیگیری» به میزبانی شیلات هرمزگان، ویژه کارکنان شیلات استان و بهره برداران شیلاتی خبر داد.

- برگزاری دوره آموزش ایمنی بنادر ماهیگیری در شیلات هرمزگان ایسنا/هرمزگان مدیرکل شیلات استان هرمزگان از برگزاری دوره آموزش تئوری و عملی ایمنی بنادر ماهیگیری به میزبانی شیلات هرمزگان، ویژه کارکنان شیلات استان و بهره برداران شیلاتی خبر داد.

شهریار رستمی امروز (شنبه، چهارم آذر ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرمزگان اقدامات و برنامه های خوبی در حوزه آموزش بهره برداران و کارکنان انجام داده است، اظهار کرد: آموزش به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت مطرح است که سازمان شیلات ایران برای این مضوع، برنامه ریزی های خوبی دارد.

وی آموزش های زیرساختی شیلات را متضمن ارتقای شیلات ارزیابی و بیان کرد: دوره های آموزشی کارکنان و بهره برداران سازمان شیلات ایران با هدف افزایش کارایی شاغلان و بهره برداران در سازمان شیلات ایران هر سال پس از انجام مطالعات نیازسنجی در قالب تقویم آموزشی تدوین و اجرا می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان شیلات ایران از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان و بهره برداران در سطح کارشناسی، مدیریتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزش «ایمنی بنادر ماهیگیری» در شیلات هرمزگان

برگزاری دوره آموزش «ایمنی بنادر ماهیگیری» در شیلات هرمزگان