مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:262023-12-09سياسي

بزرگترین بیمارستان سیار کشور با امکانات کامل در منطقه سیستان مستقر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مصطفی میرحسینی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازدیدهای انجام شده و احصا مشکلات و شنیدن مطالبات مردمی به این جمع بندی رسیدیم که رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان مردم سیستان با توجه به دو دهه خشکسالی و شرایط حاکم در منطقه جزو اولویت های اصلی محسوب می شود.

  وی افزود: در همین راستا بلافاصله پیگیری موضوع در دست اقدام قرار گرفت و سلسله جلسات تخصصی در سطوح استانی و ملی برگزار شد و تسریع در حل آن نیز توسط استاندار سیستان وبلوچستان تاکید شد.

  به گفته میرحسینی؛ در نهایت این وعده صادق محقق شد و بزرگترین بیمارستان سیار کشور توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تمام ظرفیت و امکانات خود امروز در منطقه سیستان مستقر شد.

  وی تاکید کرد: پیش از ورود این بیمارستان سیار، نیازسنجی های لازم صورت گرفت و 4 خدمت درمانی تخصصی گوارش، ریه، چشم پزشکی و قلب جزو محورهای اصلی قرار گرفت که در کنار آنها نیز خدمات دیگر شامل دندانپزشکی، عمومی، ویزیت، تجویز و تحویل دارو نیز به صورت رایگان به مردم ولایت مدار سیستان ارائه خواهد شد.

  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است از امروز این بیمارستان سیار به مدت 10 شبانه روز به ارایه خدمت بپردازد تا همه مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بیمارستان سیار کشور با امکانات کامل در منطقه سیستان مستقر شد

بزرگترین بیمارستان سیار کشور با امکانات کامل در منطقه سیستان مستقر شد