مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-11فرهنگي

راهیابی مستندسازان چهارمحال و بختیاری به بخش مسابقه جشنواره «سینما حقیقت»


مدیرکل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از راهیابی 2 فیلم مستند کوتاه، ساخته هنرمندان این استان به بخش مسابقه ملی هفدهمین جشنواره فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احسان قائدی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: با پایان کار مشاوران دبیر هفدهمین جشنواره سینماحقیقت و قطعی شدن آثار راه یافته به بخش های بلند، نیمه بلند، کوتاه و جایزه شهید آوینی، فهرست این آثار شامگاه یکشنبه اعلام شد که در این میان نام 2 اثر از فیلم سازان استان نیز دیده می شود.

مدیرکل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مستند کوتاه کُر کوهستان به کارگردانی امیرحسین اسیوند چمعالی و ارجنا به کارگردانی عباس رفیعی مرغملکی نام آثاری است که به عنوان نمایندگان استان در بخش مسابقه ملی سینماحقیقت به نمایش درمی آیند.

وی در خصوص موضوع مستند کر کوهستان ، افزود: اسیوند فیلم خود را با موضوعی اجتماعی و با تمرکز بر زندگی مردم بختیاری ساخته است و داستان تولد نوزادی بر بلندای کوهستان زاگرس را روایت می کند.

قائدی با اشاره به فیلم ارجنا ، اضافه کرد: رفیعی در این فیلم کوتاه، مضمونی محیط زیستی را دنبال کرده و روایت گر پیرمردی است که تلاش می کند از یک گونه گیاهی محافظت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی مستندسازان چهارمحال و بختیاری به بخش مسابقه جشنواره «سینما حقیقت»

راهیابی مستندسازان چهارمحال و بختیاری به بخش مسابقه جشنواره «سینما حقیقت»