مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-19پزشكي

افزایش سهم دارویی نیاز یزد و در گرو تایید وزارت کشور است


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان این که در حال حاضر هیچ کمبود دارویی در استان نداریم، گفت: افزایش سرانه دارویی استان یزد به تایید وزارت بهداشت و در نهایت وزارت کشور نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، خدمات بهداشتی و درمان در سطوح مختلف از جمله مزیت های منحصربفرد استان یزد است که سالانه بیماران مختلفی را از نقاط دور دست ایران اسلامی و کشورهای همسایه به این استان جذب می کند.

وجود پزشکان متعهد و متخصص، مناسب بودن هزینه های درمانی و دیگر خدمات رفاهی و اقامتی از جمله ویژگی های استان یزد است که مزیت حوزه بهداشتی و درمانی شهر میراث جهانی یزد را چند برابر کرده و عاملی برای تبدیل شدن این استان به قطب پزشکی شده است.

بنا به آخرین اطلاعات بدست آمده در حال حاضر 46 درصد مراجعه کنندگان و خدمات گیرندگان حوزه بهداشتی و درمانی استان یزد را بیماران غیربومی از استانهای مختلف و کشورهای همایشه ایران به خود اختصاص داده اند و همین امر گویایی ظرفیت این استان در حوزه درمانی است که باید از سوی وزارت بهداشت برای آن برنامه ریزی حمایتی در حوزه دارویی و تجهیزات پزشکی انجام شود.

دکتر بهروز حیدری، معاون غذا و داروی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده برای تأمین نیازهای دارویی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم دارویی نیاز یزد و در گرو تایید وزارت کشور است

افزایش سهم دارویی نیاز یزد و در گرو تایید وزارت کشور است