مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-20سياسي

تصور وجود تفرقه در سیستان و بلوچستان اشتباه است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم در خارج از استان به اشتباه تصور می کنند شیعه و سنی با یکدیگر درگیر هستند، به همین دلیل همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا تصور غلطی که در مورد سیستان و بلوچستان وجود دارد را اصلاح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رضا شریفی در جلسه با معتمدین شهرستان راسک که در محل دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم شهرستان راسک از حادثه تروریستی که در این شهرستان رخ داده به شدت متاثر و ناراحت هستند به همین دلیل به راسک آمدم تا با مردم اینجا ابراز همدردی کنم.

 وی ادامه داد: تعدادی از مردم سیستان و بلوچستان در تاریخ 20 شهریور ماه سال جاری با مقام معظم رهبری دیدار داشتند که در این دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی به عقب ماندگی استان در دهه 80 اشاره داشتند که بخشی از این عقب ماندگی ناظر به حوزه دولت ها، بزرگان، فضای اجتماعی، سیاسی و امنیتی در استان بوده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در دهه 80 سیستان و بلوچستان درگیر مسائل امنیتی شد از این رو استان حدود 10 تا 15 سال از استان های همجوار خود خصوصاً در حوزه زیرساختی عقب ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصور وجود تفرقه در سیستان و بلوچستان اشتباه است

تصور وجود تفرقه در سیستان و بلوچستان اشتباه است