مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-18بين الملل

«نگذارید ما پیر شویم» ـ پیام اسرای صهیونیستی در غزه


گردان های القسام، شاخه نظامی حماس یک فیلم ویدئویی از سه اسیر صهیونیستی در نوار غزه منتشر کرد که در آن اسرا از رهبران خود می خواهند آنها را در اسارت رها نکنند تا در آن پیر شوند.

- گردان های القسام، شاخه نظامی حماس یک فیلم ویدئویی از سه اسیر صهیونیستی در نوار غزه منتشر کرد که در آن اسرا از رهبران خود می خواهند آنها را در اسارت رها نکنند تا در آن پیر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از این اسرا به نام حاییم بری 79 ساله در این فیلم گفت که به همراه گروهی از افراد مسن، بیماران مبتلا به بیماری های مزمن اسیر شده است و شرایط بسیار سختی دارند.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، وی افزود: ما نسلی هستیم که دولت (اسراییل) را ساختیم و در ساختن ارتش شرکت کردیم و نمی فهمم چرا اینجا مانده ایم؟ و ظاهراً به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی متوسل شد و گفت: شما باید ما را به هر قیمتی آزاد کنید.

این اسیر صهیونیستی گفت: ما نمی خواهیم قربانی حملات نیروی هوایی شویم، ما را بدون هیچ قید و شرطی آزاد کنید و نگذارید پیر شویم.

پیشتر دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که 110 اسیر زنده در جریان توافق تبادل اسرا از سوی حماس آزاد شدند که 86 نفر از آنها صهیونیست و 24 نفر نیز خارجی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نگذارید ما پیر شویم» ـ پیام اسرای صهیونیستی در غزه

«نگذارید ما پیر شویم» ـ پیام اسرای صهیونیستی در غزه