مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-19سياسي

یک ریال تحقیق، 20 ریال ارزش افزوده دارد


رییس موسسه تحقیقات علوم دامی کشور گفت: در مطالعه ای که در دانشگاه تهران انجام شد به این نتیجه رسیدند که اگر یک ریال در حوزه تحقیق مصرف کنیم 20 ریال ارزش افزوده در این بخش دارد که نقش اهمیت پژوهش در کشاورزی و دامپروری را می رساند.

- ایسنا/البرز رییس موسسه تحقیقات علوم دامی کشور گفت: در مطالعه ای که در دانشگاه تهران انجام شد به این نتیجه رسیدند که اگر یک ریال در حوزه تحقیق مصرف کنیم 20 ریال ارزش افزوده در این بخش دارد که نقش اهمیت پژوهش در کشاورزی و دامپروری را می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خمیس آبادی روز سه شنبه 28 آذرماه در مراسم نکوداشت هفته پژوهش که در موسسه تحقیقات علوم دامی کشور مستقر در کرج برگزار شد، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی شاهد نقش پررنگ پژوهش و پژوهشگران در ارتقای امنیت غذایی کشور هستیم.

وی ادامه داد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با جمعیت حدود 35 میلیون نفر حدود 25 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می شد در حالی که این عدد هم اکنون با جمعیت 87 میلیون نفری به 125 میلیون تن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع این تولیدات 15.

5 میلیون تن سهم بخش دامپروری است، گفت: در مطالعه ای که در دانشگاه تهران انجام شد به این نتیجه رسیدند که اگر یک ریال در حوزه تحقیق مصرف کنیم 20 ریال ارزش افزوده در این بخش دارد که نقش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ریال تحقیق، 20 ریال ارزش افزوده دارد

یک ریال تحقیق، 20 ریال ارزش افزوده دارد