مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-22اقتصادي

از بزرگترین واحد تولید کاشی و سرامیک کرمانشاه چه خبر؟


به گفته معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، طرح تولیدی کاشی و سرامیک چیاسرام اکنون حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به احتمال زیاد بهار سال آینده فاز اول آن به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، طرح تولیدی کاشی و سرامیک "چیاسرام" اکنون حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به احتمال زیاد بهار سال آینده فاز اول آن به بهره برداری می رسد.

رسول اسکندری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مجموعه چیاسرام که در زمینه تولید کاشی و سرامیک فعالیت دارد، گفت: این واحد اکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مرحله تکمیل سوله و خریداری و نصب ماشین آلات قرار دارد.

وی یکی از مهمترین نیازهای این واحدها را تامین تسهیلات 500 میلیارد تومان مورد نیاز آن برشمرد و افزود: پرداخت این تسهیلات مصوب شده و در مراحل نهایی است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت استان کرمانشاه سرمایه گذاری این واحد در فاز اول را بالغ بر 1200 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: تا کنون نزدیک به 500 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بزرگترین واحد تولید کاشی و سرامیک کرمانشاه چه خبر؟

از بزرگترین واحد تولید کاشی و سرامیک کرمانشاه چه خبر؟