مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-19اقتصادي

سرمایه گذاری های گردشگری شهری مرکز خراسان جنوبی توسعه می یابد


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی از آمادگی این سازمان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شهری بیرجند (مرکز خراسان جنوبی) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی فاضلی فرد،  فرماندار بیرجند امروز در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی اظهارداشت: سازمان همیاری شهرداری ها در استان و کشور در نگاهی کلان نقش بی بدیلی در رشد اقتصادی و استفاده از ظرفیت های موجود در کشور دارند.

  وی افزود: شهرستان بیرجند با جاذبه های طبیعی و تاریخی منحصر به فرد و حفظ، معرفی میراث کهن این شهرستان نیازمند نظارت قوی و وجود افراد فعال در استان است.

    فرماندار شهرستان بیرجند با تأکید براینکه ظرفیت های گردشگری مرکز خراسان جنوبی پیشران توسعه استان است اضافه کرد: باید از این ظرفیت برای توسعه این شهرستان و استان استفاده کرد.

وی ادامه داد: توسعه همکاری ها به ویژه در حوزه سرمایه گذاری، می تواند به افزایش ضریب اشتغال زایی در این شهرستان کمک کرده و بر توان دو مجموعه در مسیر اقتدار اقتصادی استان و کشور بینجامد و براین اساس آمادگی خود را برای همکاری در مسیر نیل به این مقصود اعلام می کنیم.

  سید محمد اسماعیل فاطمی  مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی هم ضمن قدردانی از فرماندار بیرجند بیان کرد: توسعه پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری های گردشگری شهری مرکز خراسان جنوبی توسعه می یابد

سرمایه گذاری های گردشگری شهری مرکز خراسان جنوبی توسعه می یابد