مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-10اقتصادي

ارائه آموزش ها به بهره برداران موجب کاهش شکایات شهروندان شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین بر توجه به عرضه محصولات با کیفیت و داشتن رفتار مناسب با شهروندان تاکید و اظهار کرد: - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: مهارت برخورد صحیح با شهروندان از جمله آموزش های مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین بر توجه به عرضه محصولات با کیفیت و داشتن رفتار مناسب با شهروندان تاکید و اظهار کرد: جلب رضایت شهروندان و خدمت رسانی بهتر از جمله موضوعات مهم و مورد تاکید ما است که باید بهره برداران به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد مراجعان، باید میادین و بازار های میوه و تره بار را توسعه دهیم.

فصاحت با تاکید بر اینکه با آموزش به بهره برداران، شکایات مردمی نیز در میادین و بازار ها کاهش داشته است تصریح کرد: مهارت برخورد صحیح با شهروندان از جمله این آموزش ها است.

وی درباره زنجیره تامین گفت: این موضوع جزء برنامه های تحولی در سازمان مدیریت میادین است که ما در این حوزه به تکامل رسیده ایم.

فصاحت ادامه داد: شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران با دفاع از اساس نامه، ما را در تکمیل زنجیره تامین حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش ها به بهره برداران موجب کاهش شکایات شهروندان شده است

ارائه آموزش ها به بهره برداران موجب کاهش شکایات شهروندان شده است