مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 00:352023-12-10اقتصادي

پل زیرگذر «آقا پیرعباد» شهرستان ازنا کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد


فرماندار ازنا با اشاره به اینکه پل زیرگذر آقا پیرعباد کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد، گفت: رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده ای شهرستان در دستور کار دولت سیزدهم است.

- پل زیرگذر آقا پیرعباد شهرستان ازنا کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد ایسنا/لرستان فرماندار ازنا با اشاره به اینکه پل زیرگذر آقا پیرعباد کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد، گفت: رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده ای شهرستان در دستور کار دولت سیزدهم است.

محمدرضا فاتحی نوزدهم آذر ماه در رابطه با سیاست های دولت پیرامون رفع نقاط حادثه خیز محورهای منتهی به شهرستان ازنا گفت: تا قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم گزارشات متعددی در رابطه با حوادث و تصادفات در جاده های منتهی به شهرستان ازنا از جمله در محور دورود به ازنا و محدوده پل برناباد و محور ازنا اراک در رسانه ها مطرح می شد که با توجه به این موضوع در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی برای رفع نواقص و نقاط حادثه خیز تخصیص داده شد.

وی افزود: محور ازنا به اراک و محور دورود به ازنا و محدوده پل برناباد جزو پرحادثه ترین محورهای مواصلاتی بود که موضوع در دستور کار شورای ترافیک شهرستان قرار گرفت و نقاط حادثه خیز آن شناسایی و اقدامات لازم از طرف دستگاه های مربوطه برای رفع نقاط حادثه خیز انجام پذیرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل زیرگذر «آقا پیرعباد» شهرستان ازنا کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد

پل زیرگذر «آقا پیرعباد» شهرستان ازنا کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد