مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 00:352023-12-10اقتصادي

ارزانترین مرغ کشور در سمنان/ زمینه سازی برای صادرات ریلی در استان


استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت بالای خطوط ارتباطی متنوع این استان از بسترسازی برای صادرات محصولات این استان از طریق خطوط ریلی خبر داد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت بالای خطوط ارتباطی متنوع این استان از بسترسازی برای صادرات محصولات این استان از طریق خطوط ریلی خبر داد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه 19 آذرماه در جلسه توسعه صادرات استان سمنان بر ضرورت بسترسازی برای صادرات از طریق خطوط ریلی تاکید و اظهار کرد: در حوزه صادرات ریلی اقداماتی انجام شده است تا در این حوزه نیز بتوانیم صادرات محصولات تولیدی استان را به انجام رساند.

رییس کارگروه توسعه صادرات استان خاطرنشان کرد: انتظار می رود که با تلاش و همکاری همه جانبه مسولان، نمایشگاه های محصولات تولیدی استان با بهترین کیفیت و زیباترین شکل ممکن برپا شود.

وی با اشاره به کیفیت بالای برخی از محصولات و تولیدات استان افزود: باید تلاش جدی صورت گیرد تا محصولات تولیدی استان با نام و برند استان سمنان به کشورهای مختلف صادر شود تا با انجام این امر، علاوه بر فراگیری نام استان شاهد رونق اقتصادی بیشتری نیز در استان باشیم.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان فاقد شرکت مدیریت صادرات است، ادامه داد: باید هر چه زودتر با برنامه ریزی دقیق و ایجاد زیرساختهای لازم، زمینه برای راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزانترین مرغ کشور در سمنان/ زمینه سازی برای صادرات ریلی در استان

ارزانترین مرغ کشور در سمنان/ زمینه سازی برای صادرات ریلی در استان