مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-30سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: نظارت درست از گرانی و افزایش تورم جلوگیری می کند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: متاسفانه مشکلاتی که امروز در کشور دیده می شود نتیجه نبود نظارت هاست که فسادهای مختلفی ایجاد کرده است، درصورتی که نظارت درست و دقیقی صورت گیرد بسیاری از مشکلات از جمله گرانی و افزایش تورم برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار با داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: بنده معتقد هستم سازمان برنامه و بودجه مغز متفکر اداری و اجرایی در کشور محسوب می شود برای مثال عمده موضوعات کشور همچون مسائل اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و غیره به این سازمان مربوط می شود.

وی افزود: اگر این سازمان نتواند امکانات و اعتبارات لازم را در اختیار دستگاه های دولتی و اجرایی در سراسر کشور قرار دهد، مشکلات مختلفی در کشور ایجاد می شود، لذا به نظر بنده مدیران استانی سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به مسائل استان خود اشرافیت درست و نگاه دقیقی داشته باشند تا بتوان مشکلات استان ها را حل کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مدیران استان این سازمان نباید خود را در اتاق هایشان حبس کنند بلکه باید به صورت مستمر با روستاها، بخش ها، شهرستان ها و مرکز استان ارتباط داشته تا بتوانند گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: نظارت درست از گرانی و افزایش تورم جلوگیری می کند

آیت الله حسینی بوشهری: نظارت درست از گرانی و افزایش تورم جلوگیری می کند