مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:262023-11-22سياسي

خلیج گرگان نفس تازه کرد + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرترکمن، خلیج گرگان که مدتی پیش به مرز خشکی و کانون ریزگردها رسیده بود با همت مسئولان و توجه ویژه رییس جمهور، برای بقا امیدوار شده است.

 در جریان سفر 1400 ریاست جمهوری به استان گلستان بود که آیت الله رییسی دستور احیا و لایروبی خلیج گرگان را صادر کرد.

امروز با پایان لایروبی و اجرای فاز اول آبرسانی از طریق کانال های خلیج گرگان، سطح آب به اندازهای بالا آمده که دیگر نیازی به هل دادن قایق ها نیست و امکان تردد شناورها ایجاد شده است.

  *کانال آشور به طول 11 کیلومتر بازگشایی شد استاندار گلستان در مراسم بازگشایی کانال آشور در بندرترکمن اظهارکرد: با همکاری قرارگاه سازندگی و بنادر و کشتیرانی کشور توانستیم در مدت کمنر از دو سال کانال آشور به طول 11 کیلومتر بازگشایی شد و با بازگشایی این کانال حدود 35 تا 70 سانت آب خلیج گرگان با کیفیت بسیار مطلوب بالا خواهد آمد.

علی محمد زنگانه اظهار کرد: افتتاح رسمی این کانال با تدابیر بعدی شامل نصب علائم کمک راهور در اطراف کانال و روشنایی مناسب تا پایان آذرماه با حضور رییس جمهور به استان گلستان انجام می شود.

وی تصریح کرد: همچنین علاوه بر بازگشایی کانال آشور، با همکاری دادستان گلستان و دستگاه قضایی،، اسکله بندرترکمن به پهنای دو هکتار خلع ید شد و این اسکله که در گذشته یک اسکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج گرگان نفس تازه کرد + فیلم

خلیج گرگان نفس تازه کرد + فیلم