مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-05اجتماعي

توزیع 1500 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار سمنان


یک هزار و 500 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار استان سمنان با عنوان «شکوه سواد» توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیین توزیع یک هزار و 500 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار استان سمنان عصر امروز با عنوان شکوه سواد و به همت معاونت سوادآموزی استان سمنان برگزار شد.

این آیین با حضور سیدجمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، اعضای شورای معاونان، رؤسای ادارات و جمعی از کارشناسان و مدعوان در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از بانیان این اقدام خداپسندانه و خیرمندانه قدردانی و اظهار کرد: دعا می کنیم برکت این هدایا نثار روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) شود که در بیانیه تشکیل نهضت سوادآموزی در 7 دی 1358 که در واقع دکترین بنیان گذار انقلاب در بحث سوادآموزی بود، بر سه موضوع تأکید داشتند و 2 مورد آن در حال تحقق است.

وزیری هدف از برگزاری این آیین را ارتقای سطح سواد جامعه، تشویق افراد بی سواد و بازماندگان از تحصیل به سواد و توجه به مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کرد.

وی اضافه کرد: سواد همیشه معنای نسبی دارد و ما از کنار سواد، باید به مرحله ای برسیم که استقلال فرهنگی کشور را تأمین کنیم؛ چراکه فرهنگ دائم در حال تغییر و آسیب پذیری آن بسیار زیاد و نیاز است در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار سمنان

توزیع 1500 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار سمنان