مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-28سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه : رژیم غاصب صهیونیستی محکوم به نابودی است


نماینده ولی فقیه در سپاه با تبیین شکست نقشه جنایت آمیز رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر غزه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی محکوم به شکست و نابودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در مراکز آموزش سپاه در اصفهان با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها با اشاره به ویژگی های شخصیتی این بانوی بزرگوار گفت: بصیرت و درک درست از مخاطرات و تهدیدات و عمل به موقع و به هنگام یک درس و الگو است که در همه دوران یک الزام و ضرورت است.

 وی افزود: حضرت زهرا سلام الله علیها فتنه و خطر را که اساس آن به مخاطره افتادن اساس دین بود کاملاً درک می کرد و دفاع او از ولایت، دفاع از حقیقت دین بود .

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با انجام بزرگترین جنایت های دوران حیات نامشروع خود سناریوی پیچیده ای را دنبال می کرد تا با این کار خود را از نابودی نجات دهد؛ چرا که می داند روزی با مرگ تدریجی و یا دفعی از بین خواهد رفت و در این تردیدی نیست.

حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن معمولاً با تابلوی دوستی وارد می شود و باید این را برای نسل جوان به خوبی تبیین کرد؛ ادامه داد: باید ابعاد پیدا و پنهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه : رژیم غاصب صهیونیستی محکوم به نابودی است

نماینده ولی فقیه در سپاه : رژیم غاصب صهیونیستی محکوم به نابودی است