مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 20:202023-11-29سياسي

ابراز امیدواری معاون وزیر کشور برای اتمام 80 هزار پروژه راکد در کشور


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: 80 هزار پروژه های عمرانی در کشور وجود دارد که در سفرهای رییس جمهوری پروژه هایی که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند در اولویت قرار گرفتند و اعتبارات خوبی به آن ها تخصیص داده شد و امیدواریم تا پایان دولت به نتیجه برسد.

- ایسنا/لرستان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: 80 هزار پروژه های عمرانی در کشور وجود دارد که در سفرهای رییس جمهوری پروژه هایی که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند در اولویت قرار گرفتند و اعتبارات خوبی به آن ها تخصیص داده شد و امیدواریم تا پایان دولت به نتیجه برسد.

مهدی جمالی نژاد امروز هشتم آذرماه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف اصلی از سفر به لرستان بررسی وضعیت پادگان 07 به عنوان مطالبه جدی مردم است.

وی تصریح کرد: مردم انتظاراتی در خصوص پادگان 07 داشتند که در جلسه امروز چندین بسته پیشنهادی در خصوص این پادگان آماده شد و قرار است جلسه ای با ارتش، شهرداری و استانداری لرستان برای رفع مشکل برگزار شود.

معاون وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های عمرانی، افزود: لرستان یکی از استان های پیشرو در این زمینه است، در ابتدای دولت سیزدهم 970 پروژه راکد در استان داشتیم، اما در دولت سیزدهم خیلی از این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری معاون وزیر کشور برای اتمام 80 هزار پروژه راکد در کشور

ابراز امیدواری معاون وزیر کشور برای اتمام 80 هزار پروژه راکد در کشور