مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-11اقتصادي

هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل برگزار می شود


هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل از دوم تا پنجم دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

- هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل از دوم تا پنجم دی ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیر عامل کشور با همکاری و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هدف حمایت از صنایع بومی پدافند غیرعامل، از سال 1393 اقدام به برگزاری نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل کشور با بهره گیری از ظرفیت های دفاعی، صنعتی و ملی کرده است.

امیر سرتیپ علی ملک معاون صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیر عامل کشور در این خصوص اظهار داشت: این نمایشگاه در ابتدا با تمرکز بر صنعت بومی پدافند رایانیکی (سایبری) تشکیل و با بهرمندی از تجارب سنوات قبل، صنعت بومی پدافند زیستی و صنایع بومی پدافند شیمیایی و پدافند پرتویی به ترتیب در سال های 1396 و 1398 به محورهای نمایشگاه افزوده شد.

وی با بیان اینکه امسال با حمایت از تمامی حوزه های تخصصی پدافند غیرعامل هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل دوم تا پنجم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه معرفی محصولات، خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل برگزار می شود

هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل برگزار می شود