مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-09اجتماعي

استخدام 3 درصد معلولان در دستگاه های اجرایی


استاندار خوزستان بر ضرورت استخدام سه درصد معلولان در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: طبق قانون همه دستگاه ها، سازمان ها، بخش خصوصی و دولتی موظفند قانون جذب معلولان را اجرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در نشست نخبگان معلول استان اظهار کرد: مهمترین مطالبه جامعه معلولان، مناسب سازی معابر سطح شهر اهواز و دیگر شهرهای استان بود که زمان های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته شد.

وی افزود: اقدامات خوبی در این خصوص توسط شهرداری انجام شده و تا پایان سال نیز بخش زیادی از وعده ها اجرا خواهد شد که می تواند تاحدودی تردد معلولان را حل کند.

استاندار خوزستان درباره اشتغال معلولان نیز گفت: موضوع اشتغال قهرمانان ورزشی که در مسابقات جهانی و آسیایی موفق به کسب مدال شدند نیز در این نشست طرح و قول پیگیری داده شد.

وی بر ضرورت استخدام سه درصد معلولان در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: طبق قانون همه دستگاه ها، سازمان ها، بخش خصوصی و دولتی موظفند قانون جذب معلولان را اجرا کنند.

حسینی محراب با اشاره به اینکه موضوع اشتغال معلولان به صورت ملی تصمیم گیری می شود عنوان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته این میزان استخدام معلولان در سطح وزارتخانه های کل کشور لحاظ می شود و در استان نیز این موضوع شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 3 درصد معلولان در دستگاه های اجرایی

استخدام 3 درصد معلولان در دستگاه های اجرایی