مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-14اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: دشمن قصد دارد با فضای مجازی دانش آموزان را از مسیر منحرف کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در اجلاسیه سراسری طلاب و روحانیون مدیر در آموزش و پرورش در قم اظهار داشت: - وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن قصد دارد با ناامید سازی و ایجاد شبهه و وسوسه با استفاده از فضای مجازی دانش آموزان را از مسیر اصلی خود منحرف کند که با افزایش بصیرت دانش آموزان در مدارس از این توطئه دشمن جلوگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در اجلاسیه سراسری طلاب و روحانیون مدیر در آموزش و پرورش در قم اظهار داشت: گروه های زیادی برای شکوفایی آموزش و پرورش نقش ایفا می کنند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه در زمینه شکوفایی از همه گروه ها مهم تر و موثر تر هستند، افزود: این موضوع به دلیل نگاه غیر مادی و با اخلاص حوزویان است و استفاده از این ظرفیت را برای آموزش و پرورش مغتنم کرده است.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: سابقه تاریخی و تمدنی ایران در کنار آموزه های غنی دینی و اسلامی، زمینه ساز سبک زندگی منحصر بفرد و همراه با سعادت برای مردم است که لازمه آن بسترسازی برای پیاده سازی آن است.

صحرایی با بیان اینکه جنگ شناختی کنونی جنگ بین سیاه و سپیدی است، تصریح کرد: از این رو اولویت تربیت در نظام آموزش و پرورش، تعلیم و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: دشمن قصد دارد با فضای مجازی دانش آموزان را از مسیر منحرف کند

وزیر آموزش و پرورش: دشمن قصد دارد با فضای مجازی دانش آموزان را از مسیر منحرف کند