مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:592023-11-27ورزشي

وعده های حمایت از مدال آوران یزدی هانگژو به کجا ختم شد؟


مسئولان استان یزد قبل از مسابقات هانگژو وعده حمایت تمام قد از مدال‎آوران کاروان یزد را داده‎ بودند و کاروان 9 نفره یزد در این بازی ها پنج مدال رنگارنگ را کسب کرد؛ - حالا این وعده‎ها تا چه اندازه محقق شده است؟ بیستم شهریور 1402، تنها در حالی که نزدیک به دو هفته تا آغاز بازی های آسیایی هانگژو 2022 مانده بود، زهیر حاجی حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفت وگو با ایسنا وعده به حمایت تمام قد این اداره کل از ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها را داد؛ وعده ای که در همان زمان با واکنش هایی از سوی جامعه ورزش استان و صاحب نظران این حوزه همراه بود به طوری که برخی، این وعده را همانند سایر وعده های مسئولان در مسائل مختلف در حد شعار می دانستند و البته برخی هم آن را تحسین می کردند.

حاجی حسینی در این باره گفته بود؛ بنا بر تصمیم گیری های انجام شده در جلسه شورای عالی ورزش استان که تیر ماه سال جاری در محل سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، مقرر گردید که تمام ورزشکاران حاضر در رقابت های آسیایی هانگژو، پیش از اعزام 500 میلیون ریالی حمایت شوند.

بیشتر بخوانید : حمایت میلیونی و پاداش میلیاردی برای ملی پوشان یزدی هرچند که انتقادها بر نحوه مدیریت مدیر کل جوان ورزش یزد از بدو تصدی گری ورزش استان وارد بوده و هست، اما حاجی حسینی معتقد به این بود که بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های حمایت از مدال آوران یزدی هانگژو به کجا ختم شد؟

وعده های حمایت از مدال آوران یزدی هانگژو به کجا ختم شد؟