مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-16سياسي

ضرب الأجل 6 ماهه دستگاه قضایی به شهرداری بجنورد برای راه اندازی کارخانه کمپوست


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از تعیین ضرب الأجل 6 ماهه برای شهرداری بجنورد در خصوص راه اندازی کارخانه کمپوست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: موضوع ضرورت ساماندهی وضعیت پسماندهای شهری بارها مطرح و مراتب از مجاری مختلف پیگیری شده بود.

وی گفت: ولی این پیگیری ها با دلایل عدیده نتیجه مطلوب در پی نداشت ولی در وضعیت فعلی و در نتیجه جمع بندی های صورت گرفته مقرر شد شهرداری بجنورد پس از تکمیل فرایند استعلامات و اخذ مجوزهای قانونی، ظرف 6 ماه آینده کارخانه کمپوست را در مکان مناسب آماده بهره برداری نماید.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی افزود: همانگونه که قبلا نیز گفته شده بود تخلیه و دپوی زباله ها در کوه باباموسی و این بخش از جغرافیای منطقه ای شهر بجنورد از همان ابتدا تصمیم نابجا و کاری بسیار نادرست بود که در حال حاضر مخاطرات و مشکلات  زیست محیطی و تظاهر آثار و پیامدهای تهدید جدی علیه بهداشت عمومی کاملاً مشهود است.

مقام عالی قضایی استان تصریح کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در راستای وظایف ذاتی خود و بر اساس مأموریتی که دستگاه قضایی به آن مجموعه محول کرده؛ این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الأجل 6 ماهه دستگاه قضایی به شهرداری بجنورد برای راه اندازی کارخانه کمپوست

ضرب الأجل 6 ماهه دستگاه قضایی به شهرداری بجنورد برای راه اندازی کارخانه کمپوست