مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-16سياسي

کسب فناوری تولید بچه ماهی توسط محققین جهاددانشگاهی بوشهر


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: تلاش سه ساله محققان جهاددانشگاهی بوشهر به ثمر نشست و دانش فنی و تکنولوژی بیوتکنیک تولید بچه ماهی سی باس جهت پرورش در قفس کسب شد.

- ایسنا/بوشهر رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: تلاش سه ساله محققان جهاددانشگاهی بوشهر به ثمر نشست و دانش فنی و تکنولوژی بیوتکنیک تولید بچه ماهی سی باس جهت پرورش در قفس کسب شد.

علی احمدی زاده رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار داشت: حفظ امنیت غذایی و ذخایر ژنتیکی از مهم ترین هدف هایی است که بسیاری از جوامع به دنبال آن هستند و به همین دلیل ارتقای امنیت غذایی به ویژه آبزیان دریایی و نیل به خودکفایی و تولید دانش فنی جهت تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس یک الزام برای کشور است که در برنامه توسعه کشور برای تولید 200 هزار تن ماهی پرورشی در دریا در سال تاکید شده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر اضافه کرد: جهاددانشگاهی بوشهر از سال 1399 طرح کسب تکنولوژی و فناوری تولید بچه ماهی جهت پرورش در قفس را شروع کرد و بالاخره در شهریورماه امسال در هفته دولت به همت محققان جهاددانشگاهی بوشهر تکنولوژی و بیوتکنیک کامل این فناوری کسب شد و در هفته پژوهش در نمایشگاه بین المللی شیلات و آبزیان و صنایع وابسته در تهران رونمایی و مورد تایید شورای راهبری ملی طرح های فناورانه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب فناوری تولید بچه ماهی توسط محققین جهاددانشگاهی بوشهر

کسب فناوری تولید بچه ماهی توسط محققین جهاددانشگاهی بوشهر