مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-05سياسي

تحرکات جمهوری خواهان برای آغاز طرح استیضاح بایدن پیش از کریسمس


خبرها حاکی است که تحرکات جمهوری خواهان کنگره آمریکا برای آغاز طرح تحقیقات استیضاح رییس جمهور آمریکا پیش از کریسمس و تعطیلات مربوط به آن افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا درصدد هستند مدارکی را از سوابق بانکی جو بایدن رییس جمهور آمریکا منتشر کنند که به موجب آن می توانند رای گیری قریب الوقوعی درباره تحقیقات استیضاح بایدن را آغاز کنند.

گفته شده این اقدام پیش از کریسمس و تعطیلات کنگره انجام خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک پاتریک فالون نماینده مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه اظهارات جیمز کومر رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان را تکرار کرد و گفت حمایت جمهوری خواهان برای رسمی کردن طرح تحقیقات استیضاح بایدن پیش از تعطیلات کریسمس کافی است.

به گفته فالون، انتظار می رود که رای گیری برای طرح تحقیقات مربوط به استیضاح پیش از آنکه کنگره برای تعطیلات دسامبر انجام گیرد؛ تعطیلاتی که کمتر از دو هفته دیگر آغاز می شود.

کومر نشانه های دیگری را ارائه کرد مبنی بر اینکه احتمالا تحقیقات جمهوری خواهان در مورد بایدن به قدری قوی است که قانون گذاران بیشتری را متقاعد خواهد کرد که به طرح استیضاح وی رای دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات جمهوری خواهان برای آغاز طرح استیضاح بایدن پیش از کریسمس

تحرکات جمهوری خواهان برای آغاز طرح استیضاح بایدن پیش از کریسمس