مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:302023-11-27سياسي

طوفان الاقصی جهان جدیدی را خلق کرده است


سیدمجتبی ابطحی با بیان اینکه پس از طوفان الاقصی جهان جدیدی خلق شده است، گفت: حماسه طوفان الاقصی شتاب بی نظیری به خلق این جهان جدید داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمجتبی ابطحی، دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت در افتتاحیه همایش بین المللی طوفان الاقصی و غزه؛ روایت ها و واقعیت ها با بیان اینکه جهان جدیدی در حال خلق شدن است، گفت: حماسه طوفان الاقصی شتاب بی نظیری به خلق این جهان جدید داده است.

گروهی مبارز و مجاهد در این عصر حساس که پایان نظم موروثی و باقی مانده از جنگ جهانی دوم است، حماسه خلق کردند و سهم عظیمی را برای جبهه عدالت خواهی و منتظران منجی به دست آوردند.

وی ادامه داد: با عملیات طوفان الاقصی گفتمان جدیدی خلق شده است.

هیچ کسی تصور نمی کرد، گروه محدودی به نام حماس که در درون نوار غزه سال هاست محبوس مانده است، بتواند طوفان الاقصی را رقم بزند.

ابطحی عنوان کرد: تلاش فراوانی از سوی برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی برای به سازش کشیدن حماس و قرار دادن آن در مسیر عادی سازی روابط با اسراییل، صورت گرفت اما محور مقاومت نشان داد سازش پذیر نیست.

دبیرکل حمایت از انتفاضه تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند کرانه باختری را مسلح کنید، دشمن تصور کرد، جمهوری اسلامی از تحولات در نوار غزه ناامید شده و امید دارد که جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی جهان جدیدی را خلق کرده است

طوفان الاقصی جهان جدیدی را خلق کرده است