مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-06سياسي

حضور نمایندگان کشورهای خارجی در پنجمین دوره نمایشگاه ساعت در شهر آفتاب


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از برگزاری پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته در محل نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد و گفت: نمایندگانی از کشورهای سوییس، - مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از برگزاری پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته در محل نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد و گفت: نمایندگانی از کشورهای سوییس، ایتالیا، بلژیک، چین، آلمان، انگلیس، هنگ کنگ، تایوان و.

در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه از امروز( چهارشنبه 15 آذرماه) تا شنبه 18 آذرماه، از ساعت 10 الی 18 برپا می شود که 110 برند مرتبط در قالب 41 غرفه در نمایشگاه ساعت فعال خواهند بود و 8800 متر فضای نمایشگاهی به این رویداد اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به حضور میهمانان خارجی در این رویداد توضیح داد: میهمانانی به نمایندگی از برندهای مطرح دنیا و تولیدکنندگان شناخته شده ساعت، در این رویداد حاضر خواهند بود.

بر همین اساس نمایندگانی از کشورهای سوییس، ایتالیا، بلژیک، چین، آلمان، انگلیس، هنگ کنگ، تایوان، ترکیه، امارات، کره جنوبی و فرانسه برای رایزنی با غرفه داران در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان کشورهای خارجی در پنجمین دوره نمایشگاه ساعت در شهر آفتاب

حضور نمایندگان کشورهای خارجی در پنجمین دوره نمایشگاه ساعت در شهر آفتاب