مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-06سياسي

جمعیت هلال احمر بالغ بر 2.8 میلیون عضو داوطلب دارد


دبیر کل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این جمعیت بیش از دو میلیون و 800 هزار عضو داوطلب دارد، گفت: کمک به نیازمندان جزو اصول اخلاقی جمعیت هلال احمر است.

- ایسنا/گیلان دبیر کل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این جمعیت بیش از دو میلیون و 800 هزار عضو داوطلب دارد، گفت: کمک به نیازمندان جزو اصول اخلاقی جمعیت هلال احمر است.

یعقوب سلیمانی امروز، 15 آذرماه در همایش داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان، روحیه داوطلبی در جمعیت هلال احمر را مبتنی بر اصول اخلاقی دانست که با هدف کاهش آلام مردم در دستور کار است و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از همه ظرفیت ها در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند.

وی با اشاره به وجود فرهنگ داوطلبی در جامعه ما با محوریت ایثار و فداکاری و نیکوکاری، افزود: در دوران دفاع مقدس 230 هزار شهید تقدیم کردیم که جان خود را در راه کشور و ملت و دین فدا کردند؛ این در حالی است که بیش از 156 هزار شهید در سنین بین 13 تا 25 سال بودند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه ما، اضافه کرد: شاهد بودیم که یک نوجوان ایذه ای به دل آتش زد تا افراد دیگر را نجات دهد.

سلیمانی جمعیت هلال احمر را دارای بیش از دو میلیون و 800 هزار داوطلب عنوان و تصریح کرد: در جریان حوادث غزه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت هلال احمر بالغ بر 2.8 میلیون عضو داوطلب دارد

جمعیت هلال احمر بالغ بر 2.8 میلیون عضو داوطلب دارد