مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-28حوادث

محموله مواد مخدر به مقصد نرسید


فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 137 کیلوگرم تریاک با اشراف اطلاعاتی پلیس در شهرستان رامهرمز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامهرمز و ماموران پاسگاه انتظامی مربچه با کار فنی و اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به این شهرستان مطلع شدند.

وی در ادامه بیان کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی مرجع قضایی و کنترل محورهای مواصلاتی رامهرمز _ اهواز یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی  137 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

میرفیضی با اشاره به اینکه راننده خودرو متواری شده و دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: پلیس با عزمی راسخ با هرگونه فعالیت قاچاقچیان که امنیت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهدید قرار می دهد برخورد خواهد کرد و تحقق این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش این گونه موارد از طریق تلفن 110 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله مواد مخدر به مقصد نرسید

محموله مواد مخدر به مقصد نرسید