مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-24بين الملل

حمایت تعدادی از قانونگذاران اروپا از غزه


جمعی از نمایندگان پارلمان اروپا اقدامات رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه را «نسل کشی» و «پاکسازی قومی» توصیف کردند و خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تعدادی از اعضای پارلمان اتحادیه اروپا، اقدامات رژیم صهیونیستی در خاک غزه علیه مردم فلسطین را نقض قوانین بین المللی ، نسل کشی و پاکسازی قومی توصیف کردند و خواستار اتخاذ تصمیمات جدی از سوی اتحادیه اروپا برای مقابله با مواضع تل آویو در جریان این جنگ شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست مانیتور در نشستی که دیروز در مجمع عمومی پارلمان اروپا برگزار شد، جمعی از نمایندگان پارلمان، اتحادیه اروپا را به خاطر سکوت خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به اعمال استانداردهای دوگانه در قبال این موضوع متهم کردند.

این اظهارات در حالی از سوی نمایندگان اتحادیه اروپا مطرح شد که جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حالی که از حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود در برابر حماس تاکید می کرد،عنوان کرد، این اتحادیه نگران تاثیرات حملات رژیم صهیوینستی بر غیرنظامیان در نوار غزه و کرانه باختری است.

از سوی دیگر مانون اوبری نماینده پارلمان فرانسه بر ضرورت برقراری آتش بس طولانی در غزه تاکید کرده و افزود ایجاد وقفه در جنگ کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تعدادی از قانونگذاران اروپا از غزه

حمایت تعدادی از قانونگذاران اروپا از غزه