مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:202023-11-26حوادث

عملیات گسترده پلیس در کرگان میناب علیه قاچاقچیان/ کشف 3 میلیون لیتر سوخت


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف 32 عدد مشک ماری حاوی بیش از سه میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کرگان از توابع شهرستان میناب خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف 32 عدد مشک ماری حاوی بیش از سه میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کرگان از توابع شهرستان میناب خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این عملیات اظهارداشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و با عنایت به اینکه قاچاقچیان قصد انتقال حجم زیادی از سوخت عمده قاچاق را به صورت مشک ماری در حوزه سواحل کرگان داشتند، صبح امروز مأموران انتظامی شهرستان میناب به همراه عوامل دریابانی به محل واقع در روستای کرگان میناب اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد قاچاقچیان در حال بارگیری و انتقال قریب به 32 عدد مشک ماری حاوی سوخت قاچاق می باشند که قاچاقچیان جهت جلوگیری از انتقال سوخت های قاچاق توسط مأموران، مبادرت به درگیری، سنگ پرانی و استفاده از راکت های آتش افزا، به سمت مأموران انتظامی کرده و قصد جلوگیری از اجرای مأموریت داشتند که با هوشیاری مأموران، معترضان متفرق شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گسترده پلیس در کرگان میناب علیه قاچاقچیان/ کشف 3 میلیون لیتر سوخت

عملیات گسترده پلیس در کرگان میناب علیه قاچاقچیان/ کشف 3 میلیون لیتر سوخت