مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-09سياسي

آغاز عملیات اجرایی 4 طرح آبرسانی به شهرستان کرمان


با حضور استاندار کرمان و نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، کلنگ چهار طرح آبرسانی شهرستان کرمان با اعتباری بالغ بر 5000 میلیارد ریال به زمین زده شد.

- ایسنا/کرمان با حضور استاندار کرمان و نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، کلنگ چهار طرح آبرسانی شهرستان کرمان با اعتباری بالغ بر 5000 میلیارد ریال به زمین زده شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان پیش از ظهر امروز 18 آذرماه در این آیین با اشاره به مشکل آب شرب استان گفت: تامین آب شرب از اولویت هاست.

وی با اشاره به اینکه 20 حلقه چاه برای چهار طرح آبرسانی به شهرستان کرمان تجهیز می شود، اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر کرمان مربوط به کمبود آب در رینگ دور شهر است و امکان تقویت شبکه آب نبود که این مشکل با اصلاح خط آبرسانی جدید در حال رفع است.

استاندار کرمان عنوان کرد: همچنین منطقه سیدی، گلزار شهدا و سرآسیاب کرمان مشکل آب دارند و در حال اصلاح و احداث مخزن آب برای این مناطق هستیم.

وی تاکید کرد: پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس به کرمان و رفسنجان در حال اجراست و ظرفیت های احتیاطی در کنار آن در حال انجام است تا تابستان سال آینده با مشکل کمبود آب روبرو نشویم.

همچنین دکترمحمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه همزمان با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 4 طرح آبرسانی به شهرستان کرمان

آغاز عملیات اجرایی 4 طرح آبرسانی به شهرستان کرمان