مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-05سياسي

البرز روز جمعه میزبان رییس جمهور خواهد بود


فرماندار کرج در پیامی از مردم البرز دعوت کرد تا با حضور حداکثری در استقبال از رییس جمهور، بار دیگر رسم میهمان نوازی و قدرشناسی را به جا آورده و با حضور هوشمندانه خود حماسه آفرین شوند.

- ایسنا/البرز فرماندار کرج در پیامی از مردم البرز دعوت کرد تا با حضور حداکثری در استقبال از رییس جمهور، بار دیگر رسم میهمان نوازی و قدرشناسی را به جا آورده و با حضور هوشمندانه خود حماسه آفرین شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام یحیی رمضانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم استان البرز، ایران کوچک و شهر کرج مهد جوانان، دلیرمردان و زنان غیرتمند ایران اسلامی به زودی شاهد رویداد بزرگ حضور پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و مقامات عالی رتبه نظام اسلامی خواهد بود.

حضور مردی از دیار خورشید که با افروختن امید در دل های مردمان این دیار، پاییز هزار رنگ را به بهار شکوفایی خواهد رساند.

آری، البرز سرافراز میزبان قدوم دولتی است که با تحمل سختی ها و کمبودها اما با ایثار و شجاعت، گردنه های سخت را پشت سر نهاده و به فتح قله ها نزدیک شده و اینجا البرز است، دیار اقوامی از سراسر ایران اسلامی، از تُرک و لُر، گلیک و بلوچ از شمال و جنوب، شرق و غرب به پهنای یک ایران، چشم انتظار قدوم مبارک دولتمردان مردمی هستند که برای استقرار عدالت عمرانی و نگاه عادلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز روز جمعه میزبان رییس جمهور خواهد بود

البرز روز جمعه میزبان رییس جمهور خواهد بود