مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 00:402023-11-22بين الملل

رسانه های عبری زبان : احتمال جنگ فراگیر با حزب الله بسیار زیاد شده است


همه می دانند که حزب الله و اسراییل به سوی جنگ پیش می روند و حجم تخریبی که یکی از موشک های حزب الله روز دوشنبه گذشته در یکی از پایگاه های ارتش اسراییل به وجود آورد نشان می دهند که چقدر این رویارویی نزدیک تر شده است.

- تحلیل گر نظامی روزنامه معاریو : همه می دانند که حزب الله و اسراییل به سوی جنگ پیش می روند و حجم تخریبی که یکی از موشک های حزب الله روز دوشنبه گذشته در یکی از پایگاه های ارتش اسراییل به وجود آورد نشان می دهند که چقدر این رویارویی نزدیک تر شده است.

به اعتقاد کارشناسان رسانه های صهیونیستی، با وجود آن که جنگ در نوار غزه رو به آرامشی چند روزه می رود، اما شرایط در شمال فلسطین اشغالی هر لحظه به سوی جنگی فراگیر در حال حرکت است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، تل لیو رام، تحلیل گر نظامی روزنامه معاریو در تحلیلی در این رابطه نوشت: همه می دانند که حزب الله و اسراییل به سوی جنگ پیش می روند و حجم تخریبی که یکی از موشک های حزب الله روز دوشنبه گذشته در یکی از پایگاه های ارتش اسراییل به وجود آورد نشان می دهند که چقدر این رویارویی نزدیک تر شده است.

  به اعتقاد این تحلیل گر صهیونیست، حمله ای که حزب الله علیه مقر فرماندهی ارتش با استفاده از موشک های برکان انجام داد، یک اقدام تصادفی نبود و همه چیز بیانگر آن است که ما به سوی افزایش درگیری پیش می رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عبری زبان : احتمال جنگ فراگیر با حزب الله بسیار زیاد شده است

رسانه های عبری زبان : احتمال جنگ فراگیر با حزب الله بسیار زیاد شده است