مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-09سياسي

مسائل مرکز آموزش عالی بویین زهرا با جدیت بیشتری پیگیری می شود


مجموعه مدیریتی استان از همین هفته پیگیری مسائل و مشکلات مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی شهرستان بویین زهرا را با جدیت بیشتری دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین زهرا، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: این مرکز یکی از ظرفیت های توسعه ای استان و حتی کشور است و به همین دلیل نباید نگاه به دانشگاه شهرستانی و استانی باشد چرا که فارغ التحصیلان این مرکز امکان خدمت رسانی در سراسر کشور را خواهند داشت.

وی افزود: استان قزوین در حوزه های صنعتی و کشاورزی حرف برای گفتن دارد و اندازه اقتصادی استان بیشتر از اندازه جغرافیایی و جمعیتی است و به همین دلیل باید از این مرکز در راستای رشد و توسعه صنعت و اقتصاد استان به شکل ویژه تری بهره جست.

این مسوول گفت: برخی عقب ماندگی های دانشگاه، واقعی، تاسف بار و نیازمند توجه جدی است و مجموعه مدیریتی استان از همین هفته پیگیری مسائل و مشکلات استان را با جدیت دنبال می کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برخی از موضوعات این مرکز در سطح شهرستان تا حدودی قابل حل هستند و این مشکلات باید با مسئولیت فرماندار در کارگروهی با اولویت گذاری در مسیر اجرا قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل مرکز آموزش عالی بویین زهرا با جدیت بیشتری پیگیری می شود

مسائل مرکز آموزش عالی بویین زهرا با جدیت بیشتری پیگیری می شود