مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-07سياسي

دستغیب: پیشرفت اقتصادی بدون امنیت بی معناست


رییس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه وقتی امنیت وجود نداشته باشد، پیشرفت اقتصادی نیز بی معنی خواهد بود، اظهار کرد: امروزه امنیت یکی از نعمت هایی است که مردم آن درک می کنند و این امنیت و اقتدار مرهون مجاهدت های نیروهای مسلح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، اولین همایش سالانه مالی و ذی حسابی سپاه در تراز انقلاب اسلامی با حضور سید احمد رضا دستغیب رییس دیوان محاسبات کشور و جمعی از فرماندهان و دست اندرکاران اداری و مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از استان های سراسر کشور و با شعار محوری انضباط مالی، طهارت و تعالی سازمانی برگزار شد.

سید احمد رضا دستغیب در این همایش با اشاره به عملیات طوفان الأقصی از سوی فلسطینیان، اظهار داشت: این عملیات بزرگ، موجب بی آبرویی رژیم منحوس صهیونیستی شد و امیدواریم به زودی، شاهد برقراری نظامی الهی و مردم سالار در سرزمین فلسطین باشیم.

وی، در ادامه با اشاره بر اهمیت مقوله سلامت مالی در سازمان ها، اظهار کرد: موضوع سلامت مالی از جمله موارد مهمی است که اگر در سازمان ها و دستگاه ها مراعات شود، مقدمات موفقیت و پیشرفت حقیقی کشور فراهم خواهد شد.

رییس کل دیوان محاسبات، با اشاره به تفاوت های نظارت در بخش های خصوصی و عمومی خاطرنشان کرد: در بخش خصوصی ذی نفعان خودشان نظارت های لازم را اعمال می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستغیب: پیشرفت اقتصادی بدون امنیت بی معناست

دستغیب: پیشرفت اقتصادی بدون امنیت بی معناست